1 Eylül’de “Vira Bismillah” diyerek başlanılan balık avı sezonu artık bitiyor.
15 Nisan itibarıyla trol ve gırgır ağlarıyla avcılık için yasak başlayacak.
Balık avı sezonu ise balıkçılar için bereketli geçti.
Poyrazköy Balıkçı Kooperatifi Başkanı Davut Burhan Toker, “Bu sene çok iyi geçti. Her türlü balık oldu, fazlasıyla tuttuk. İnsanlarımıza balık yedirdik o durumdan çok memnunuz. Hem kazandık hem de balık yedirmeyi başardık. Allah’a şükür vazifemizi yaptık” dedi.
Yeni sezon 1 Eylül 2025’te açılacak
Balıkçılar av yasağı süresince kıyıya demirledikleri teknelerini onararak yeni sezona hazırlık yapacak.
Su ürünleri kaynaklarının korunması amacıyla başlayacak av yasağı 31 Ağustos’a kadar sürecek.
Av yasağı süresince gerçekleşebilecek ihlallerde 5 bin 600 liradan 170 bin liraya kadar idari para cezası uygulanacak.
ETİKETLERBalıkçılık
Haber Kaynak : TRTHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8139 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5086 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5026 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3129 kez okundu
5
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
2327 kez okundu