BURSA’nın Orhangazi ilçesi İznik Gölü sahilinde yürüyüş yapan bir kişi tarafından bulunan top mermisi, jandarma tarafından kontrollü bir şekilde imha edildi.
İznik Gölü sahilinde dün saat 19.00 sıralarında yürüyüş yapan İ.K., kayaların arasında eski bir top mermisi olduğunu fark etti. İhbarla olay yerine İl Jandarma Komutanlığı’na bağlı Patlayıcı Madde İmha Timleri (PAMİT) sevk edildi. Güvenli bir şekilde imha edilmesi için gerekli önlemlerin alındığı top mermisi, bugün kontrollü şekilde imha edildi.
Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026
1
Ankara Koltuk Yıkama: Profesyonel ve Güvenilir Hizmetler
4256 kez okundu
3
Havza Avukat
2369 kez okundu
4
Ortopodoloji İle Diyabetik Ayak Yarası Tedavisi
2354 kez okundu
5
Polyester Şerit Çember: Güçlü, Dayanıklı ve Ekonomik Paketleme Çözümü
1620 kez okundu