Habertürk‘ten Çetin Kan’ın haberine göre; Hande Ataizi, Nişantaşı’ndaki bir mekânda objektiflere yansıdı.
Basın mensuplarının sorularını yanıtlayan oyuncu; “Yeni sezonda dinleniyorum, keyfini çıkarıyorum. Projem yok şu an” dedi.
“HİYERARŞİK SİSTEMDE YAŞIYORUZ”
Hande Ataizi, gazetecilerin, “Yüksek ücretleri nasıl değerlendiriyorsunuz?” şeklindeki soruya ise şu yanıtı verdi: Ne güzel, oyuncular almasın mı?. Oyuncular kazansın. Yapımcı demek ki o kadarını kazanıyor ki veriyor. Diğer oyuncular ile arasındaki uçurumdan bahsediyorsan da orman kanunu, hiyerarşik sistemde yaşıyoruz.

Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
21 Haziran 2026SPOR
21 Haziran 2026GÜNDEM
21 Haziran 2026SPOR
21 Haziran 2026SPOR
21 Haziran 2026GÜNDEM
21 Haziran 2026GÜNDEM
21 Haziran 2026
1
Doğru emzirme yöntemleri nelerdir, sütün yettiği nasıl anlaşılır?
2054 kez okundu
2
Taylor Swift yeni albüm planları için düğmeye bastığını sosyal medyadan duyurdu!
1708 kez okundu
3
Bu kış kombinlere doyacağınız onlarca model ve onlarca detay.
1632 kez okundu
4
Takı ve makyaj uyumuna trend örnekleri sizler için derledik.
1612 kez okundu
5
Annelik duygusunun ortak tanımı diyebileceğimiz 10 başlık.
1567 kez okundu