Manisa‘nın Alaşehir ilçesinde seyir halindeki otomobilin alev alması sonucu araç içindeki 2 kişi feci şekilde hayatını kaybetti.
OTOMOBİL SEYİR HALİNDE ALEV ALDI
Manisa’nın Alaşehir ilçesinde meydana gelen kazada iki kişi hayatını kaybetti. S.D. (73) yönetimindeki otomobil, Alaşehir’den Salihli yönüne giderken, saat 07.00 sıralarında bir anda alev aldı. Otomobilde bulunan S.D. (73) ve E.D. (70) olay yerinde hayatlarını kaybetti.

YAŞLI ÇİFT HAYATINI KAYBETTİ
İhbar üzerine olay yerine itfaiye, sağlık ve jandarma ekipleri sevk edildi. İtfaiyenin araç yangınını söndürmesinin ardından yaşlı çiftin cenazeleri araç içinden çıkarılarak Alaşehir Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı.
OtomobilAlaşehir3-sayfaGüncelManisaYerelYaşam
Haber Kaynak : HABERLER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Ankara Koltuk Yıkama: Profesyonel ve Güvenilir Hizmetler
4258 kez okundu
2
Ortopodoloji İle Diyabetik Ayak Yarası Tedavisi
3799 kez okundu
4
Havza Avukat
2372 kez okundu
5
Polyester Şerit Çember: Güçlü, Dayanıklı ve Ekonomik Paketleme Çözümü
1622 kez okundu
