
Sultanlar Ligi’nde mücadele eden Galatasaray’da bir veda yaşandı.
Sarı-kırmızılılar, İspanyol başantrenör Guillermo Naranjo Hernandez ile yollarını ayırdı.
Galatasaray Kulübü’nden yapılan açıklamada, şöyle denildi:
Kulübümüz, Galatasaray Daikin Başantrenörü Guillermo Naranjo Hernandez ile her iki tarafın da çıkarları göz önünde bulundurularak yollarını ayırma konusunda karşılıklı ve dostane şekilde anlaşmaya varmıştır.
GALATASARAY’DAN HERNANDEZ’E TEŞEKKÜR
Açıklamada, şu ifadeler kullanıldı:
Hernandez’e verdiği emeklerden dolayı teşekkür eder, bundan sonraki kariyerinde başarılar dileriz.

Emre Çalışkan
Editor
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
21 Haziran 2026SPOR
21 Haziran 2026GÜNDEM
21 Haziran 2026SPOR
21 Haziran 2026SPOR
21 Haziran 2026GÜNDEM
21 Haziran 2026GÜNDEM
21 Haziran 2026
1
Avrupa Güreş Şampiyonası’nda şampiyon olan Grekoromen Güreş Milli Takımı yurda döndü
1300 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1190 kez okundu
3
Arsenal, Gyökeres’i dev bir teklifle ikna etti
913 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
774 kez okundu
5
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
759 kez okundu